matildaIandersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Matilda Andersson - 25 juni 2012 09:52

Saker och ting gick inte riktigt engligt planen. En träningsperiod var inplanerad under vekorna efter Hallsta Triathlon. Men för två veckor sedan blev jag förkyld. Under fförsta veckan blev jag bättre och allt var precis som en vanlig förkylning. Men förra måndagen blev jag sämre och fick feber och ont i halsen igen. Då bestämde jag mig för att ett besök till vårdcentralen var på sin plats. En stark kur av penicillin och kortison nässpray fick jag med mig hem! Efter sex dagars behandling är jag fortfarande ganska dålig så kanske får åka till vårdcentralen imorgon igen. 


För två år sedan fick jag kronisk bihåleinflammation. Nu var det dags för bihålerna att säga sitt igen. Det är inte riktigt så illa som det var då, men jag måste få ordning på det ganska snart! 


/Matilda




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards