matildaIandersson

Alla inlägg under november 2010

Av Matilda Andersson - 23 november 2010 12:15

Träningen går bra nu, har precis avslutat en träningshelg som varit här i Motala. Nu blir det några dagars återhämtning. Dagen till ära blir det löpning, kanske lite cykel. Träningen kommer köras inomhus då vi fått snöstorm! Efter träningen ska vi fortsätta med lite mentalaträning!


Helgen har varit väldigt bra, mycket bra träning! Vi börja fredagen med simning på morgonen, sen var det iväg till skolan lite. Efter skolan blev det cykel och styrka. På lördagen starta jag upp med löpning som sedan följdes upp med styrka och ett cykel pass på eftermiddagen. Söndagen  bjöd på ett mörkt löppass och på eftermiddagen blev det maxstyrka och lite avbad i bassängen! Jag var väldigt trött efter simpasset, men en härlig känsla i kroppen som jag är glad över att jag får ha, den känslan är en bit på vägen till framtiden! En välutförd helg  tycker jag. 


Nu ska jag gå och vila lite, vilket jag skulle säga är dagens tema. 


Matilda I Andersson

Av Matilda Andersson - 7 november 2010 14:56

Nu är vi igång med grundträningen, det är riktigt roligt! Jag känner att motivationen sprudlar och jag är taggad.

Nu kör jag mot säsongen 2011 och jag ska göra det bra! 

Fullt fokus på träningen och skolan. 


Höstlovet som ägt rum v.44 har förstås gått jättefort. Men då jag är en rutin människa så tycker jag det ska bli helt okej att börja skolan igen! Men jag har i alla fall haft Stina på besök och även mamma vilket varit kul. Inte minst har jag tränat! 


Vad mer kan jag säga än att jag älskar det jag gör! 


Nu väntar lite plugg!


Matilda I Andersson

Ovido - Quiz & Flashcards